NZDJPY mencari rintangan kukuh - analisis - 26-06-2019

NZDJPY mencari rintangan kukuh - analisis - 26-06-2019

2019-11-11 • Dikemaskini

NZDJPYH4.png

Pasangan matawang NZDJPY untuk analisa hari ini dilihat telah pun membuat pelanggaran terhadap sisi rintangan-rintangan kukuh yang diwakili oleh MA100 dan MA200.Buat masa sekarang candle jangka masa empat jam masih lagi berusaha untuk melakukan pelanggaran terhadap MA200 secara sah.Saya akan menunggu pembukaan candle baru jangka masa empat jam untuk menentukan pengesahan kenaikan ini.Trend pada hari ini dilihat menyebelahi bullish setelah harga gagal membuat pelanggaran terhadap MA50 dibawah paras 70.786.Manakala indikator stochcastik pula membuat pergerakan tenang disekitar paras 80-100 dan dalam proses memasuki kembali zon overbought.Berdasarkan penglihatan saya terhadap semua petunjuk-petunjuk ini,saya dapat merumuskan bahawa pergerakan hari ini akan lebih memberi impak kepada trend bullish.

Meningatkan kepada anda bahawa,jika pada jangka masa empat jam candle baru dibuka diatas MA200,maka harga semasa akan cuba membuat kenaikan dan akan mendekati paras 71.912 sebagai paras rintangan kukuh yang pertama.Melanggar paras ini akan menyebabkan harga semasa bergerak ke arah rintangan utama pada minggu ini iaitu disekitar paras rintangan kukuh 72.242.Sebaliknya jika harga semasa untuk candle 4 jam yang baru nanti dibuka dibawah paras rintangan MA200 maka saya akan menjangkakan akan berlaku penurunan untuk pasangan matawang ini dan sasaran sokongan terdekat adalah pada paras MA100 diparas 71.177.Melanggar paras ini seterusnya,akan memberi tenaga kepada harga semasa untuk bergerak kembali untuk menguji paras rintangan 70.786 yang buat masa sekarang ini diwakili oleh MA50.

julat dagangan untuk hari ini adalah sokongan 70.786 dan rintangan 71.912

trend : bullish

Serupa

Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020
Ulasan trend matawang penghujung tahun 2020

Tahun 2020 akhirnya melabuhkan tirainya. Akhirnya. Mari kita lihat apa yang berlaku di pasaran Forex sepanjang tahun berkenaan dan cuba mencari tahu apa yang mungkin berlaku pada tahun berikutnya.

EURJPY : Ditolak naik oleh 2 MA kukuh - 30-8-2019
EURJPY : Ditolak naik oleh 2 MA kukuh - 30-8-2019

Pasangan matawang EURJPY untuk analisa hari ini melihatkan bahawa candle telahpun mencuba sebanyak hampir 3 kali berturut-turut untuk melakukan pelanggaran terhadap paras sokongan kukuh diparas 117…

Berita terkini

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera