1. FBS broker  >
  2. Blog FBS >
  3. Bagaimanakah cara untuk menghasilkan $50,000 di dalam 5 hari. Kisah kejayaan Phongphat Wetchakarn
2023-11-20 • Dikemaskini

Bagaimanakah cara untuk menghasilkan $50,000 di dalam 5 hari. Kisah kejayaan Phongphat Wetchakarn

Terdapat banyak peluang untuk menghasilkan wang, anda hanya perlu tumpukan perhatian. PhongPhat Wetchakarn ialah seorang pemuda yang serba ringkas dari Thailand, bekas pelajar dan seorang pedagang sambilan. Beliau tidak mempunyai banyak pengalaman berdagang, tetapi beliau menggunakan ilmu dan pertimbangan munasabah untuk memanfaatkan Bonus $123 semaksimumnya.

screen1.png

Seperti yang terlihat pada screenshot, beliau telah menjana keuntungan $49,453.00 dengan menggunakan Bonus $123 kami sahaja dan berdagang hanya pada hari Rabu, Khamis, Isnin dan Selasa, beberapa hari selepas pilihanraya presiden Amerika Syarikat. Mari kita lihat dengan lebih dekat sejarah perdagangan beliau.

Phongphat menggunakan analisis fundamental untuk sebahagian besar dari perdagangan beliau dan mendapat hasil yang bagus berdagang berita. Tidak mengejutkan kalau anda dapat menghasilkan lebih dengan perdagangan berita, tetapi ia memerlukan persiapan dan penyelidikan untuk membuat unjuran dengan baik. Selain dari itu, adalah penting untuk sentiasa mengikuti berita terkini dan selalu mencari waktu yang baik untuk membuat keuntungan. Jika anda mahu tahu lebih tentang perdagangan berita, pastikan anda membaca artikel kami di sini.

Jika anda mahu membuat wang berdagang berita, perkara penting kedua yang anda perlukan adalah untuk selalu awas apa yang sedang berlaku di dalam pasaran dan mengapa ia berlaku. Jadikan satu tabiat untuk memeriksa kalendar ekonomi dan membaca berita. Selalulah berlatih dan analisa perdagagangan anda dan anda akan mampu mencapai hasil yang sama.

phong2.jpg

Inilah temuramah pendek bersama Phongphat Wetchakarn yang dapat kami rakam sebaik selepas perdagangan beliau yang gemilang.

FBS: Hello! Beritahu kami sedikit tentang diri anda: berapa umur anda, di mana kamu belajar, apa yang anda lakukan untuk hidup?

Phongphat: Saya berumur 22 tahun, dan saya lulus dari University Bangkok. Buatmasaini, kaedah utama dan hanya cara ini digunakan untuk membuat duit dari perdagangan Forex.

FBS: Bagaimana anda menjadi seorang pelanggan FBS?

Phongphat: Saya mula berdagang dengan FBS atas nasihat rakan-rakan saya.Sebilangan besar promosi lumayan adalah sebab utama mengapa rakan-rakan saya dan saya mendapati FBS sangat menarik.

FBS: Adakah anda terus memulakan dagangan di akaun sebenar, atau adakah anda cuba pada akaun demo terlebih dahulu?

Phongphat: Untuk beberapa tahun saya telah berdagang di akaun demo, dan hanya sekali-sekala saya membenarkan diri saya untuk berdagang dengan wang sebenar. Secara peribadi, saya mendapati dagangan pada akaun demo adalah lebih sukar daripada akaun sebenar.

FBS: Apa strategi perdagangan yang anda gunakan?

Phongphat: Saya lebih suka analisa fundamental untuk dagangan matawang.

FBS: Apakah nasihat yang boleh anda berikan kepada pedagang baru?

Phongphat: Setiap kali anda kehilangan wang, tanya diri anda mengapa ia berlaku. Perkara yang sama adalah bena rapabila anda membuat wang - tanya diri anda: "Mengapa?" Anda perlu mencari pengalaman. Pasaran sentiasa tidak menentu. Saya memilih analisa fundamental, tetapi apabila saya mendapat keuntungan, saya juga menggunakan analisa teknikal.

FBS: Adakah anda akan mengesyorkan FBS kepada orang lain?

Phongphat: Saya pasti akan mengesyorkan FBS kepada rakan-rakan saya.

FBS: Apa rancangan anda untuk masa depan? Adakah anda mempunyai matlamat atau mimpi?

Phongphat: Matlamat saya adalah untuk menjadi pelabur utama.

BERDAGANG SEKARANG

Baca lebih lanjut

  • 4901

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera