Syarikat FBS telah dianugerahkan sebagai

Syarikat FBS telah dianugerahkan sebagai "Broker Terbaik di Asia-Pasifik"!

Pelanggan yang dihormati! 

Kami gembira untuk memaklumkan kepada anda tentang kejayaan terbaru FBS di dunia kewangan – telah mendapat anugerah berprestij "Broker Terbaik di Asia-Pasifik"! Organisasi bereputasi tanpa henti untuk menarik perhatian kepada pencapaian FBS - kali ini kami menerima anugerah itu daripada Majalah Kewangan Antarabangsa (IFM) yang berpengaruh untuk pertama kalinya. 

Hadiah kemenangan Antarabangsa menunjukkan kekukuhan FBS di Asia. Perbezaan yang tinggi seperti ini hanya diberikan kepada pemimpin mutlak yang menunjukkan keputusan cemerlang dan aktif melaksanakan idea-idea yang paling inovatif dari tahun ke tahun. Syarikat FBS telah membuat satu penemuan yang besar dalam aktiviti pada tahun ini, tidak boleh kekal tanpa disedari pada skala dunia. 

Anugerah "Broker Terbaik di Wilayah Asia Pasifik" adalah kejayaan cemerlang sekali lagi membuktikan bahawa FBS berusha untuk kesempurnaan dan mencapai tahap yang baru - perkembangan geografi, peningkatan kualitatif perkhidmatan, peningkatan interaksi dengan pelanggan. 

Majalah Kewangan Antarabangsa (IFM) adalah sebuah majalah perniagaan yang berwibawa diterbitkan di London. IFM membayangkan kepentingan komuniti kewangan global. Ia adalah popular di lebih daripada 185 negara di seluruh dunia dan boleh berbangga dengan jumlah pembaca yang besar. Keseluruhan dunia kewangan merujuk pendapat IFM. Pada setiap tahun menyampaikan anugerah kepada organisasi yang terbaik dan broker yang telah mencapai pencapaian yang luar biasa dalam kerja mereka.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera