Pedagang ke-3 juta telah dianugerahkan oleh FBS!

Pedagang ke-3 juta telah dianugerahkan oleh FBS!

Ia telah berlaku! 3 juta pedagang memilih kami sebagai broker mereka. Terima kasih, kawan-kawan, kami sangat menghargai.  

Jadi, siapa yang menjadi pedagang ke-3 juta? Nasib berpihak pada Rudianto dari Indonesia dan kami menelefonnya dengan serta-merta untuk berkongsi berita luar biasa ini. Reaksi beliau? Pada mulanya, dia tidak percayakan kami. Anda tahu, perkara itu berlaku tidak setiap hari. Tetapi apabila beliau menyedari bahawa ia adalah benar, beliau cukup gembira di luar jangkaan!

 "Satu hari saya nampak promosi FBS di Facebook dan berfikir - mungkin ianya idea yang baik untuk mencuba diri dalam perdagangan. Jadi, saya telah membuka akaun di laman FBS, pada 7 Februari 2017. Dan pada hari yang sama, orang-orang dari FBS Indonesia menelifon saya dan berkata bahawa saya pedagang ke-3 juta, sukar dipercayai! Mereka telah bertanya kepada saya apa hadiah yang saya mahu untuk diterima. Ianya sangat tidak disangka-sangka. Kemudian saya cepat teringat tentang impian lama saya - Canon EOS 70D KIT 18-55mm wi-fi. Lelaki itu hanya berkata okay dan pada hari berikutnya mereka datang ke tempat saya dengan beg yang indah. Dan bonus khas dari FBS - Lensa Tele! Saya masih tidak percaya pada nasib saya, tetapi apa yang saya percaya Syarikat FBS adalah hebat! Sekarang, saya akan teruskan pengalaman dagangan saya hanya dengan FBS. Terima kasih, semua!" Terima kasih, Rudianto, kerana memilih kami! Akan ada promosi lebih menarik pada masa akan datang, setia bersama kami!

 

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera