Kenali pemenang 'Dreams Come True' bulan Ogos dari Itali!

Kenali pemenang 'Dreams Come True' bulan Ogos dari Itali!

Puan Sherlani Jane Fanari sebuah mesin jahit dan fabrik kapas dari FBS, supaya beliau boleh menjahit produk untuk dijual bagi membantu ibu dan keluarga beliau di Filiipina. Manakan boleh kami katakan "tidak"!

Puan Sherlani Jane Fanari berasal dari Filipina dan kini tinggal bersama suami dan keluarganya di Itali. Beliau sudah berdagang dengan FBS sejak Mei 2018 dan telah menyertai peraduan "Dreams Come True" sebanyak tiga kali – dan untuk kali yang terakhir ini beliaulah insan bertuah kita! Beliau telah meminta sebuah mesin jahit dan fabrik kapas dari FBS, supaya beliau boleh membuat sarung dan alas perabut, pakaian wanita dan patung-patung mainan. Ia bukan hanya sebuah hobi – beliau mahu menjual sebahagian dari jahitan beliau untuk membantu menanggung perbelanjaan keluarga beliau dan memperbaiki rumah ibunya di Filipina – rumah yang lama telah musnah dipukul taufan pada 2013.

Pada mulanya, beliau tidak percaya beliau telah menang, tetapi setelah wakil FBS mengesahkan kemenangan beliau, beliau sangat gembira – Pn. Fanari meilhatnya sebagai satu peluang untuk terus melakukan sesuatu yang beliau sukai sambil membantu keluarganya dari segi kewangan. Beliau juga merancang untuk terus berdagang dengan FBS untuk memperbaiki status kewangan keluarganya dan berharap dapat pulang ke Filipina untuk melawat ibunya dengan lebih kerap. “Saya sangat bersyukur untuk hadiah-hadiah hebat ini! Anda tidak akan menyesal memilih FBS sebagai broker anda“, kata beliau.

Kami ingin merakamkan sejuta tahniah buat Pn. Fanari dan mendoakan yang terbaik untuk beliau dan keluarganya!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera