Syarikat FBS telah menaja perjalanan untuk pasukan FasaPay!

Syarikat FBS telah menaja perjalanan untuk pasukan FasaPay!

Pelanggan yang dihormati!

Kami gembira untuk memberitahu anda bahawa syarikat FBS telah mengatur perjalanan ajaib ke Thailand untuk pasukan yang terbesar sistem pembayaran FasaPay! Ia adalah kegembiraan sejati untuk semua pekerja syarikat, beralih kepada percutian yang menarik dan menghiburkan.

FasaPay merupakan sistem pembayaran elektronik yang paling popular di Indonesia. Sebagai rakan kongsi jangka panjang mereka, kami telah menaja perjalanan untuk kakitangan dan pasukan FasaPay untuk jamuan kakitangan yang menarik di Thailand.

Pilihan itu tidak dibuat secara kebetulan - FBS berkembang pesat di Indonesia dan Thailand. Kami sentiasa melancarkan kempen khas di negara-negara dan membuka wakil-wakil kami di sana.
Oleh itu, baru-baru ini kami telah membuka sebuah pejabat baru di Thailand, dengan perwakilan berpusat di Chiang Mai. Hanya beberapa bulan sebelum itu, sebuah pejabat di Bangkok telah dibuka.

Promosi eksklusif oleh FBS bagi Thailand dan Indonesia termasuk Kadar Tetap - pemprosesan semua urus niaga pada kadar pertukaran tetap yang berfaedah. Kami juga menawarkan bonus khas + 3% untuk FasaPay - bukan sahaja kita membayar balik semua komisen, kami juga memberikan bonus untuk setiap deposit ke akaun!

FBS bukan sahaja mengatur parti kakitangan yang menyeronokkan untuk pekerja dan rakan-rakan, dan juga perayaan melibatkan pelanggan, tetapi juga membawa kegembiraan kepada syarikat-syarikat yang ditaja oleh broker.

Walaupun sistem pembayaran yang terbesar di Indonesia mampu lebih hanya disokong oleh FBS!

Kami gembira untuk bekerja di seluruh dunia dan bekerjasama dengan banyak syarikat maju, pakar-pakar yang mahir dan orang yang menarik!

Setia bersama kami dan berjaya dengan FBS!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera