FBS Trader Kini Mengandungi Pendidikan Perdagangan

FBS Trader Kini Mengandungi Pendidikan Perdagangan

FBS Trader telah dikemaskini dan dilengkapi dengan Pendidikan Perdagangan untuk membantu orang ramai menceburi pasaran dengan pantas. Kursus-kursus ini sesuai untuk semua, dari novis yang tidak mengetahui apa-apa tentang perdagangan sehinggalah golongan pedagang pro yang mahu menajamkan kemahiran mereka. Kini pelanggan mempunyai sebuah perpustakaan lengkap di dalam app mereka.

Pendidikan Perdagangan baru ini dirumus boleh pasukan penganalisis kewangan FBS. Tidak ada teori yang rumit di dalam kursus terkamir kami ini, hanya maklumat-maklumat yang penting dan berguna untuk perdagangan. Pelajaran tersusun dengan baik dan mengandungi contoh-contoh dunia sebenar, tips berguna, kursus bervideo, dan artikel.

Bahan pendidikan terbahagi kepada tiga tahap: Pemula, Menengah, Lanjutan. Justeru, kursus ini sesuai baik untuk pedagang newbies mahupun yang mahir, hanya pilih sahaja tahap yang bersesuaian. Selain itu, agar terus bersemangat, pelajar boleh menjejak pencapaian mereka dengan jalur kemajuan.

Oleh itu, Pendidikan Perdagangan FBS Trader membuka pintu kepada perdagangan untuk semua. Ia dibangunkan khas untuk memberikan pemahaman perdagangan yang mendalam dengan cara yang terpantas. Anda boleh temui semua butiran tentang Pendidikan Perdagangan dengan menonton sebuah video ulasan.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera