Yordan Mitev mendapat hadiah dari FBS

Yordan Mitev mendapat hadiah dari FBS

Setiap bulan kami menunaikan mimpi salah satu daripada pelanggan-pelanggan kami menjadi kenyataan. Pada bulan November Yordan Mitev dari Bulgaria, yang ingin sebuah snowboard, menjadi pemenang promosi sangat istimewa ini. Yordan telah menghubungi kami untuk mengatakan terima kasih dan memberikan kami maklum balas beliau.

Berikut adalah apa yang dia kata: "Hei FBS! Saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda sekali lagi kerana membuat salah satu impian saya menjadi kenyataan. Saya mendapat snowboard baru saya daripada pejabat pos tempatan. Saya baru saja menyambut hari pertama percutian musim sejuk di salah satu tempat peranginan di Bulgaria paling terkenal musim sejuk, Borovets, di mana saya membawanya juga bersama. Sekali lagi, terima kasih!"

Kami berasa sukacita untuk menerima apa-apa mesej menarik dari salah satu pemenang kami dan ingin mengucapkan Yordan semoga percutian lebih menarik di masa akan datang dan, tentu saja, keuntungan dagangan Forex.

Ingin menjadi pemenang seterusnya promosi Impian menjadi kenyataan? Jadi jangan teragak-agak untuk mengambil bahagian. Membaca sepenuhnya terma dan syarat dan mengambil bahagian dalam promosi ini:

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera