Kami ada berita baik untuk anda!

Kami ada berita baik untuk anda!

Kami tahu bahawa ramai pedagang kami, terutamanya yang menggunakan Expert Advisor, mengimpikan agar stop-level dimansuhkan. Mulai dari hari ini, anda atau robot anda boleh membuat pesanan tertunda (pending orders) dengan mudah. Deposit, berdagang dan buat untung bersama FBS!

FBS mempunyai 6 jenis akaun untuk memenuhi keperluan setiap pedagang - mulai dari akaun Cent yang deposit minimanya hanyalah $1, sehinggalah kepada akaun terbaru kami - Akaun ECN spread ternipis dan perlaksanaan pasaran terpantas. Pastikan anda mencuba semua jenis akaun FBS, kami mempunyai spread kekal, spread sifar dan peluang tanpa had!

FBS terkenal sebagai sebuah broker yang cakna tentang para pelanggannya. Kami berbangga dapat meneruskan pendekatan ini - menyediakan suasana perdagangan yang memudahkan, menguntungkan dan mengasyikkan.

Cubalah berdagang dengan syarat terbaru kami hari ini! Berdagang dengan FBS tidak pernah semudah dan semenyenangkan seperti di hari ini.

Perubahan-perubahan ini terpakai kepada hampir semua instrumen dagangan (FOREX dan logam). Mohon anda tidak ragu-ragu untuk bertanya kepada pasukan khidmat pelanggan kami tentang butirannya.

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera