Perubahan Jadual Perdagangan Sempena DST

Perubahan Jadual Perdagangan Sempena DST

Musim bunga telah tiba, yang bermakna kami mahu menikmatinya sepuas yang mungkin! Untuk mendapatkan waktu siang ekstra 1 jam beberapa wilayah akan menata jam mereka satu jam ke hadapan bersesuaian dengan Daylight Saving Time (DST).

Berikut adalah pelan bagi perubahan tersebut.

Mulai dari 10 Mac, 2019 (02:00 waktu MT), WTI, BRN, XAU, XAG, Platinum, Paladium, and saham-saham Amerika akan tersedia untuk perdagangan 1 jam lebih awal kerana Daylight Saving Time akan dikuatkuasakan di AS.

Sila maklum bahawa pasaran akan ditutup 1 jam lebih awal (pada 23:00 waktu MT) di hari Jumaat mulai dari 15 Mac sehingga 29 Mac.

Pada 31 Mac, Daylight Saving Time akan dikuatkuasa di Eropah. Pada 02:00 (waktu MT), jam di platform MT4, MT5 dan FBS Trader juga akan ditata 1 jam ke hadapan. Jadual perdagangan untuk WTI, BRN, XAU, XAG, Platinum, Palladium, dan saham-saham Amerika akan kembali sejajar dengan jam di MetaTrader mulai dari 31 Mac.

Jika anda masih samar atau keliru dengan maklumat ini, jangan ragu untuk hubungi pasukan khidmat pelanggan kami yang beroperasi 24/7.

Walaupun DST menyebabkan anda kehilangan satu jam waktu tidur, ia membolehkan anda berdagang lebih awal dengan minda yang segar dan harapan yang besar. Pertimbangkan perubahan DST ini bila merancang sesi perdagangan anda!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera