USDCHF mencapai keuntungan kukuh - Analysis - 2017/10/05

Baca artikel ini di laman web FBS

 

Pasangan USDCHF terus melakukan perhimpunan yang kukuh positif untuk melanggar 1.0010 ke arah rintangan utama yang akan datang pada 1,0072, kerana ia mendapati halangan pepejal di sana yang menghentikan perhimpunan bullish, untuk menunjukkan beberapa kecenderungan penurunan harga sedikit, terjejas oleh negatif stokastik.
 
Pelanggaran rintangan trend menurun membayangkan bahawa harga itu cuba untuk mendapatkan semula trek utama kenaikan harga, tetapi ia perlu untuk melanggar 1,0133 untuk mengesahkan kesinambungan kenaikan untuk jangka masa panjang, oleh itu, kita lebih suka tinggal mengetepikan buat sementara waktu untuk memantau tingkah laku harga mengikut tahap utama diwakili oleh 1,0133 rintangan dan 1.0010 sokongan, menyatakan bahawa melanggar rintangan ini akan mencatat keuntungan pasangan untuk mencapai 1,0209 diikuti oleh 1,0332, manakala memecahkan sokongan akan menolak harga kembali kepada trend bearish utama yang utama seterusnya sasaran yang terletak di 0,9812.
 
julat dagangan dijangka untuk hari ini adalah antara 1.0000 sokongan dan 1,0133 rintangan.
 
trend dijangka untuk hari ini: Bergantung kepada tahap yang dinyatakan di atas

Sifu Kaza

Kongsi dengan rakan anda:

Serupa

Berita terkini

Pembukaan segera

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.