Kempen amal oleh FBS menyelamatkan orang dari jerebu di Indonesia!

Kempen amal oleh FBS menyelamatkan orang dari jerebu di Indonesia!

Pelanggan yang dihormati!

Pada bulan yang lalu, syarikat FBS tidak hanya berdiri dan menonton - Indonesia telah diserang dengan jerebu yang mengancam nyawa dan kesihatan rakyat  ini dan juga negara-negara jiran - Singapura, Malaysia, dan Thailand.

Sebab untuk kabut itu ialah kebakaran hutan yang luas berpanjangan selama beberapa bulan. Sangat ramai orang menderita kerana mereka, kabut telah menyebabkan masalah kesihatan dan kematian kanak-kanak dan orang dewasa di Indonesia.

Selain itu, kebakaran hutan secara besar-besaran adalah satu ancaman kepada iklim ke atas seluruh planet ini - gas-gas rumah hijau boleh mencetuskan perubahan yang mendalam di seluruh dunia.

Kita tidak boleh tinggal dengan keadaan sebegini! Setelah mengetahui tentang keadaan sebenar, FBS segera melancarkan kempen amal yang menjadi antara yang terbesar dalam sejarah syarikat. Kami telah mengemukakan lebih daripada $ 10 000 untuk menyelamatkan orang.

Sukarelawan syarikat yang ramai telah memberikan topeng untuk membantu orang ramai melindungi diri mereka daripada jerebu, ubat-ubatan untuk menyediakan semua orang dengan keperluan dan menetapkan tumbuh-tumbuhan untuk membuat udara sebaik mungkin.

Semak laporan bergambar terperinci dari tempat kejadian dan setia bersama kami! Bersama-sama kita adalah pasukan terbaik yang dapat membuat perubahan bukan sahaja di satu negara, tetapi di seluruh dunia!

FBS membuktikan moto bukan sahaja dengan kata-kata tetapi juga dengan tindakan - FBS sentiasa di sisi anda! Dalam apa jua keadaan!

Berjaya dengan FBS!

Laporan bergambar terperinci

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera