Dreams Come True: Dari guru sukan menjadi guru perdagangan

Dreams Come True: Dari guru sukan menjadi guru perdagangan

Berdagang bukan mengenai untung dan rugi semata-mata – ia tentang mengejar impian! Kenali Francisco Javier Rivera Florez, seorang jurulatih sukan dari Acacias, Colombia, yang menjadi pemenang peraduan "Dreams Come True" bagi bulan Julai. 

Francisco Javier Rivera Florez mengimpikan untuk mendapatkan seunit projektor supaya beliau boleh memulakan perniagaan beliau sendiri dan menganjurkan kelas-kelas perdagangan kepada mereka yang belum pernah mencubanya. Pada suatu hari, beliau melayari internet untuk mencari peluang perdagangan yang bagus, dan beliau terlihat peraduan DCT lalu terus mengambil bahagian. Ini bukan percubaan beliau yang pertama, namun pada kali yang kedua beliau memenangi hadiah impian beliau!

"Sekitar empat bulan lalu, saya mulai mempelajari sebanyak yang boleh tentang FBS. Bersama seorang rakan, kami mendapat idea untuk membuka syarikat kami sendiri dan membantu orang ramai belajar cara-cara berdagang. Kami perlukan beberapa perkakas, dan projektor salah satu darinya yang amat penting sekali, dan ia juga yang paling mahal. Itulah sebabnya saya mahu memenanginya!", kongsi pemenang ini.

Kini Francisco Javier Rivera Florez boleh memulakan perniagaan beliau sendiri dan mengajar orang lain cara-cara untuk berdagang dan berjaya di dalam pasaran Forex bersama FBS. Tahniah kami ucapkan kepada beliau dan kami akan sentiasa di sisi beliau!

Deposit dengan sistem pembayaran tempatan anda

Notis pengumpulan data

FBS menyimpan rekod data anda untuk mengoperasikan laman web ini. Dengan menekan butang "Terima", anda menyetujui Polisi Privasi kami.

Callback

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Tukar nombor

Permohonan anda telah diterima

Pengurus akan menghubungi anda dalam amsa terdekat

Permohonan panggil balik seterusnya untuk nombor telefon ini
boleh dilakukan dalam dalam

Jika anda mempunyai isu yang perlu disegerakan, sila hubungi kami menerusi
Live Chat

Masalah dalaman. Sila cuba sebentar lagi

Jangan bazir masa anda – pantau bagaimana NFP mempengaruhi dolar AS dan kaut keuntungan!

Anda sedang menggunakan pelayar web yang versinya sudah lapuk.

Kemaskini kepada versi terkini atau cuba pelayar lain untuk penggunaan yang lebih selamat, selesa dan produktif.

Safari Chrome Firefox Opera